Het dagboek van een deugniet.

Het dagboek van een deugniet. Welkom in mijn dagboek!

dinsdag 6 september 2011

Creatief met schoolgerief


Ik heb een 'top secret' vakantie beleefd in Halloween. Mijn pa, de duivel weet je wel, heeft me een hele boel tovenarij geleerd. Maar ik mag er niets over vertellen. Ik heb het plechtig op mijn duivelsziel moeten beloven. Dus mondje dicht. Lippen verzegeld. Tanden op elkaar. Lijm op de tong. Want mijn pa verandert me in een ippodoku als ik mijn eed verbreek. Is bij jullie de school al begonnen? Hier, in de klas van meester Frank, moet de eerste letter nog op het bord verschijnen. Dat komt zo: op onze eerste schooldag heb ik de meester stiekem speelpoeder in zijn neus geblazen. Hij speelt nu al een hele week verstoppertje. Hij geraakt er erg bedreven in. Deze morgen is hij zelfs met vermomming en al de school uitgelopen, de supermarkt in. Zie jij waar meester Frank is gebleven?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten