Het dagboek van een deugniet.

Het dagboek van een deugniet. Welkom in mijn dagboek!

woensdag 3 november 2010

Kriepers om je een aap te schrikken op de boekenbeurs


Ik heb een handvol kriepers losgelaten op de boekenbeurs. Ze houden van boeken. Ze nestelen zich tussen de letters. Wanneer je de bladzijde van een krieper openslaat... dan hoor ik het wel. Je gilt harder dan een hele straat winkelalarmen die tegelijkertijd afgaan. Je schrikt je een aap. Wat zeg ik: een orang-oetang. Je loopt brullend twintig keer rond de boekenbeurs, zo waanzinnig bang ben je. Je kan maar op één manier weer tot rust komen en dat is door in hal 4 in stand 405 van de Standaard Uitgeverij / Manteau een kijkje te nemen in een van mijn twee Benno-boeken. Lukt altijd! Je kan kiezen tussen Benno en de Griezelfabriek en Benno en het Drakengeld. Dit werkt het best vandaag, tussen 11 en 13 uur. Dan zit Eric aan het signeertafeltje. Kom je hem even goeiedag zeggen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten