Het dagboek van een deugniet.

Het dagboek van een deugniet. Welkom in mijn dagboek!

maandag 8 november 2010

Boekenbeurs-Stanny maakt Eric blij


Eric heeft zijn signeersessies op de Boekenbeurs achter de rug. En fijn dat hij het vond! Maar nog meer plezier beleefde hij achteraf, toen hij dit weekend een berichtje kreeg van Stanny, die dinsdag met zijn ma en pa en zijn zus op de Boekenbeurs was. Stanny ging naar huis met een gesigneerde 'Benno en de Griezelfabriek'. En nu komt het... Vrijdag had hij mijn boek al uitgelezen. Wacht, lees het zelf maar. Hier is het berichtje dat hij naar Eric stuurde.

Toen ik thuis kwam, ben ik beginnen lezen. Ik dacht eerst dat ik in twee weken het boek ging uitlezen maar we zijn nog maar vrijdag en ik heb hem nu al helemaal uit. Ik vond Benno en de griezelfabriek zo leuk en spannend dat ik het een doorleesboek vind. In de meeste boeken lees maar twee hoofdstukken per dag, maar bij dit boek heb ik elke dag een vierde van het boek gelezen. In het begin snapte ik het niet goed maar achteraf begon ik het te snappen en dan werd het heel leuk. Ik vond het niet echt eng maar wel heel erg spannend.
Groetjes
Stanny (en de mama
)

Nu zit Eric hier fier te glimmen als een opgepoetst koperen keteltje. Bedankt hoor Stanny! Er zat ook een foto bij het berichtje. Die lap ik er gewoon bij, zodat jullie kunnen zien wie die geweldige Stanny is! Hij lijkt een beetje op mij, vind ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten