Het dagboek van een deugniet.

Het dagboek van een deugniet. Welkom in mijn dagboek!

woensdag 6 oktober 2010

Mijn nieuwe avontuur knettert op de boekenplank!


Héhé! Eindelijk! Amai! Sappernollekes! Hete petoet! Dat heeft nogal geduurd, hoor. Eric schrijft met een trage pen. Maar beter laat dan nooit, zeggen ze. Dus hier is, na lang wachten, het enige, echte tweede boek van mezelf en mijn halloweenvrienden. Pas op, ze zijn niet allemaal even vriendelijk. Sommige zijn voor geen meter te vertrouwen. Met hun lelijke smoel vliegen, slijmen en kruipen ze tussen de letters. Gelukkig komen we ook heel wat grappige, knullige en snullige schepsels tegen. Ga je eens kijken of 'BENNO EN HET DRAKENGELD' al bij jou in de boekwinkel staat?

2 opmerkingen:

  1. ik heb het boek gelezen en vot het een heel leuk boek ik had heb van de bib geleend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo meneer of mevrouw X uit Kweetnietwelkdorp! Je reactie doet me veel plezier. Leuk dat je mijn boek in de bib van Kweetnietwelkdorp hebt gevonden! Daar staat het nu weer op de plank. Klaar voor je vrienden. Oh ja, wil je me nog een pleziertje doen? Zeg ze dan dat je weet waar er een goed boek in de bib staat. Je weet wel welk boek ik bedoel, hé!

    BeantwoordenVerwijderen