Het dagboek van een deugniet.

Het dagboek van een deugniet. Welkom in mijn dagboek!

zaterdag 9 oktober 2010

Kijk uit voor Drakengeld op de boekenbeurs!


Op dinsdag 2 november van 13 tot 15 uur en op woensdag 3 november van 11 tot 13 uur zit Eric op de boekenbeurs in de stand van De Standaard Uitgeverij / Manteau om mijn nieuwe Benno-boek te signeren. Je weet wel, Benno en het Drakengeld. 't Mag ook mijn eerste boek zijn, natuurlijk. Of nog beter: mijn beide boeken. Iets anders mag hij ook signeren: een buik of een arm of een bierviltje of een boterham of een zakdoek (alleen als hij proper is) of ... toeternitoe. Als hij zijn naam maar ergens in kan kerven, maar bij voorkeur toch een boek van mij. Daar worden wij het meest vrolijk van. Misschien dansen we dan zelfs de hurlepup.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten