Het dagboek van een deugniet.

Het dagboek van een deugniet. Welkom in mijn dagboek!

donderdag 17 december 2009

Sneeuwgruwel


In Kopenhagen vergaderen ze zo goed over de opwarming van het klimaat, dat het al meteen afkoelt. Het is hier zelfs beginnen sneeuwen. Nee! De hele klas natuurlijk meteen de speelplaats op. En maar glijden en sneeuwballen gooien en sneeuwmannen maken. Meester Frank deed zelfs mee. Mams bleef onder het afdak. Zij geeft les aan het andere vijfde jaar, heb ik dat al gezegd? Mams houdt niet zo van dat witte spul. Ik haat het! Ik begin al te bibberen als ik nog maar aan koude handen denk. En van bevroren voeten word ik helemaal ziek. Mocht ik mijn toverkracht maar gebruiken, dan liet ik al dat ijsgedoe hier onmiddellijk smelten! Alleen hier, niet aan de Noordpool, hoor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten