Het dagboek van een deugniet.

Het dagboek van een deugniet. Welkom in mijn dagboek!

zondag 6 december 2009

Dank u Sinterklaasje!


Om het Sinterklaas gemakkelijk te maken, heb ik gisterenavond de voordeur open gezet. En weet je wat: hij is met paard en al binnengekomen. Ik weet het, want er lag deze morgen een dikke drol op de mat. Ik was er bijna in getrapt. Beste Sint, als u dit leest, wilt u dan uw schimmel alstublieft leren om op de wc te gaan? Voor een paard dat over daken loopt, kan dat zo moeilijk toch niet zijn. O ja, bril omhoog doen en niet vergeten door te trekken. Kunt u dat regelen? Dan wil ik u ook nog bedanken voor de lekkere chocolade. En voor het Benno-boek. Maar dat had ik al. Ik zal het aan Saartje geven, omdat zij nog altijd elk dag braaf haar goudvis uitlaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten